უცხ.ს.III.12. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა სახის მცირე ზომის ინფორმაციული ტექსტის
(ცნობარის, ანოტაციის, დაიჯესტის და სხვა)
შედგენა.
უცხ.ს.III.13. მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მცირე
ზომის ტექსტების
შედეგნა და შემოქმედებითი დამოკიდებულების გამოვლენა.
უცხ.ს.III.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
·
იყენებს სასაუბრო თემის შესაბამის ნასწავლ ლექსიკას;
უცხ.ს.III.23. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის
პროექტი (მაგ., გამოფენა; სადღესასწაულო სუფრა;
ტურისტული ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის, ან სასკოლო ვებგვერდზე განთავსება; დამეგობრება
მსოფლიოს რომელიმე კუთხის ისეთ კლასთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
მასწავლებელთან
ერთად აყალიბებს პროექტის წარმატებით განხორცილების კრიტერიუმებს;
·
გუნდის
წევრებთან ერთად განსაზღვრავს და გეგმავს განსახორციელებელ ეტაპებს;
·
მასწავლებელთან ერთად ადგენს
შესრულების ვადებს;
·
ახდენს ცოდნისა და უნარების
მობილიზებას, განსაზღვრავს, თუ რა ცოდნა და უნარები უნდა შეიძინოს დასმული ამოცანების
გადასაჭრელად;
·
გუნდის წევრებთან ერთად
განსაზღვრავს და ინაწილებს ფუნქციებს;
·
გუნდის წევრებთან ერთად
მოიძიებს, შეარჩევს და დაამუშავებს ინფორმაციას;
·
შეარჩევს პროექტის წარდგენის
ფორმას;
·
განახორციელებს პროექტს;
·
გადის რეპეტიციას, გუნდის
წევრებთან ერთად აკეთებს პრეზენტაციის სიმულირებას სხვა გუნდის წინაშე, კომენტარების,
შენიშვნების გათვალისწინებით, აუმჯობესებს პროექტს, შეაქვს შესწორებები;
·
გუნდის წევრებთან ერთად
შეიმუშავებს პროექტის საბოლოო ვერსიას და წარადგენს მას აუდიტორიის წინაშე.
უცხ.ს.III.26. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო
საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს
რესურსებს (მაგ.,
ლექსიკონს, სტრუქტურული ნიმუშებს, გრამატიკულ ცნობარს, ილუსტრაციებს და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას როგორც
სკოლაში, ისე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში (სახელმძღვანელოს თვალსაჩინოებებში, ლექსიკონში, სკოლის/სოფლის/ქალაქის ბიბლიოთეკში, მასწავლებელთან, კომპეტენტურ პირთან და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო
მასალას ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით;
·
იყენებს ისტ-ს ამა თუ იმ მასალის/ტექსტის
შესაქმნელად/ დასამუშავებლად;
·
იყენებს ისტ-ს პროექტების განსახორციელებლად.
უცხ.ს.III.26. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო
საქმიანობის ხელშეწყობის მიზნით.
შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·
ეფექტურად იყენებს სახელმძღვანელოს
რესურსებს (მაგ.,
ლექსიკონს, სტრუქტურული ნიმუშებს, გრამატიკულ ცნობარს, ილუსტრაციებს და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას როგორც
სკოლაში, ისე სკოლის გარეთ ხელმისაწვდომ რესურსებში (სახელმძღვანელოს თვალსაჩინოებებში, ლექსიკონში, სკოლის/სოფლის/ქალაქის ბიბლიოთეკში, მასწავლებელთან, კომპეტენტურ პირთან და სხვა);
·
მოიძიებს ინფორმაციას/სასწავლო
მასალას ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების (ისტ) მეშვეობით;
·
იყენებს ისტ-ს ამა თუ იმ მასალის/ტექსტის
შესაქმნელად/ დასამუშავებლად;
·
იყენებს ისტ-ს პროექტების განსახორციელებლად.
No comments:
Post a Comment